Aslında mikropları da insanlar gibi düşünebilirsiniz. Etrafınızda sizi hasta eden insan tiplerinin olması, size iyi gelen ve daha iyi hissetmenizi sağlayan insanların olmayacağı anlamına gelmez.
Besin değeri olmayan abuk subuk şeyleri yeme isteğine "pika rahatsızlığı" denir. Bu kişiler toprak, kağıt, saç, sabun, yün, küçük çakıl parçaları, kiremit ve kömür gibi size oldukça sıradışı gelecek şeyleri yemeye eğilim gösterirler. Aslına bakarsanız rahatsızlığın adı da kendisi kadar ilginçtir. "Pica" kelimesi Latince bir kelimedir ve Türkçesi "saksağan" demektir...