-"Yaşamak ne?"
+"Hatırlamak? Yani iyi ya da kötü. Bir şeyler hatırlıyorsan yasamıssin demek değil mi?"
-"Şimdi sana neden balik dediğimi anladın mi?"
+"Sanırım.. Anlamadim."
-"Her on saniyede bir her şeyi unutan bir balık, yaşamiyor demektir değil mi? Tıpkı senin gibi."