Ergenlik, olgunluk , dosluk ve aşk. Butun duygulari yaşatan dizi tadinda bir genç kitabi. Komşunun oğlu ilk defa böyle birisi cıkti. Her kiz hayal eder yakışıkli bir komşusu olsun. Ve ayni bu kitapta yasanilanlar yasansin. Yasamadim ama yaşamiş kadar oldum. Daha önceden aklinızdan bir kere olsun bile boyle bir sey geçirip, olsaydi ne olurdu acaba dediyseniz, okumanizi kesinlikle öneririm kizlarr..
Kitabı okumus birisi olarak yorumlamam gerekirse kitabi okurken aklimda tamamen, 'Ölümcül Oyuncaklar Kemikler Şehri' filmi canlandi. Yazarın boyle bir kitap yazmasi icin iyi bir bir hayal gücüne sahip olması gerek ve yazar bunu basarmiş. Okurken farkli dünyalarda olduğunuzu hissedeceginiz gercekle alakasi olmayan bir kurgu. Arada böyle kitaplar okumak inanin iyi gelecektir okuyun.