Kitap tamamen genc kurgu. Yani belirli bir kitleye hitap ettigi apaçık ortada. Kitap hizli ilerliyor çunku okuyan hızlı bitsin istiyor. Olaylar çok net sadece okuyan kişi sıradan bir olay diyor, boyle olur diyor,ama tam öyle olucakken kitap ters yüz yapiyor.
Ama kitap cok duygusuz ilerliyor mesela herkes birden agzina geleni soyluyor. Kitabin yorumunu yapmak bile cok zor cunku çok kitap okuyoruz ve bu tarz bir kitapta neler olacagini tahmin ederek sıkılıyoruz. Bende çok begendigimi söyleyemem. Ama öyle boş boş okuyorum. Hani okumayin demem okuyun ama bir şey kazanmazsiniz. Bugün okumaya başladim 150 lerdeyim ama ne bileyim bitsinde gitsin diye okuyorum. Kitabi cildine gore almayin gercekten. Ya da alicaksaniz yine bu kitabi ikinci yada üçuncu belki de 6.ci planda tutun derim.