Esra Mercan

Esra Mercan
@Esramrcn
Yanlız değilim, tek başımayım .İkisi aynı şey değil, siz ayırt edemiyorsunuz.
Kendimi atmosferden koca bir boşluğa düşüyormuşum gibi hissediyorum ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde garip bir hüzün var...
Benim için endişelenecek bir arka­daş gelmiyor aklıma.
Kibrin ilerleyip alçak gönüllülüğün gerilerde kaldığı bir zamanda yaşıyoruz…
Kötü insanlar değiliz ama her türlü kötülük beklenebilir bizden .