Esra oğuz

Esra oğuz
@Esraoguz33
Hatıralar mutluluk verici ama hatırlamak kederrlendiriyor.
Sayfa 17·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık benim için, kendisinden vazgeçemediğim en güzel eş oldu. Bitek eksik var : Kısır...bir de çocuğumuz olsaydı!
Sayfa 29·Kitabı okudu
Baylar, yemin ederim ki , her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek tam manasıyla bir hastalık.