Esra Biz

Esra Biz
@Esrayagore
" İyi ki geleceği, yarının neler getireceğini bilmeden yaşıyoruz, yoksa kımıldamazdık bir adım bile yerimizden”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı. Aşk diyorsunuz, Limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!
“Vasiyetimdir: Dalgınlığınıza gelmek istiyorum Ve kaybolmak o dalgınlıkta.”
"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum"
İçinde sevgi olan insan, aslında içinde Tanrı'yı taşıyor demekmiş, Aslında Tanrı, sevginin ta kendisiymiş.