Bazen düşünüyorum da dünyaya gelmek bir afet iken sonra memlekette özellikle kadın olarak doğmak dayanılmaz işkenceye nasıl katlandığıma hayret ediyorum.
kaktüsler de çiçek açar...
Sevmesini gerçekten bilenler için ne güzel bir çiçek. Ne soğuktan, ne sıcaktan etkilenir. Yağmur yağdığında su depolar. Depoladığı su ile en kurak iklimlerde bile uzun yıllar hayatta kalabilir. Bu insanin içinde taşıdığı umuda benzer.