Belemir

Dağıldık Allah’ım…
Puan vermedi·184 syf.··
2025 15. kitabı
·
35 günde okudu
·
Okunma: 02 Ağustos 2025 01:11
Bir kitabın daha sonunda geldim. Ne diyebilirim ki? Fatih Duman’ın kalemini hayranlıkla ve minnetle takdir ediyorum. Kitapta konu edilen ve benim de etkilendiğim bir husus şu oldu ; Daha çok kendi hatamızı görmemiz gerektiği ve inancımızın da buna dayandığı gerçeği. Hatalarımızı görmekten aciz, tevekkülden mahrum, zulme sessiz kalan bir nesildeyiz. Günaha saplanmış ve dinimizin gerçeklerinden uzaklaşmış bir durumdayız artık. Kitapta en çok değinilen nokta bu yönde. Çok eksiğiz, çok noksanız. Aslında insan ne kadar eksikse o kadar tamdır. Noksanımızı bildiğimiz kadar tamız nihayetinde. Ve kitapta bu noksanlıklar adına etkilendiğim bir örnek alıntıyı da sizinle paylaşmak istiyorum. Mevlana’dan tam yerinde bir alıntıya yer vermiş Fatih Duman. “Ne olursan ol yine gel.” Kitabın tamamının bir cümleyle özet hale gelebilmesi de ustaca bir kalemin eseri olduğunun hakikatli bir delilidir. Yani düzelecek her şey… insan düzelirse…
Din
Dağıldık Allah'ım Sen Topla BiziFatih Duman · Nesil Yayınları · 2025384 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Belemir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.··
35 günde okudu
·
Okunma: 02 Ağustos 2025 01:11
·
2025 15. kitabı
Fatih Duman
8.8/10 · 384 okunma
Fatih Duman
“Bizim imtihanımız belki de tam bu zamanda, bunca nimete ve bunca güce sahip olmuşken kibir oklarından sakınmaktır.”
Sayfa 95 - Nesil yayınları·Kitabı okudu
Din
Fatih Duman
“Demem o ki insan her ne olursa olsun, canı ne kadar yanarsa yansın, ne denli zorda kalırsa kalsın susmalı bazen.”
Sayfa 88 - Nesil yayınları·Kitabı okudu
Din
Fatih Duman
“En çok kendi kusurlarına ve kendi noksanlarına kör…”
Sayfa 75 - Nesil yayınları·Kitabı okudu
Din