📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"-Geoge istersen gideyim ben yanından, yalnız bırakayım seni ?
-Nereye gidebilirsin ki sen ?
-Giderim bir yerlere.Şuradaki tepelere gidebilirim.Orada bir yerde bir mağara bulurum belki.
-Gerçekten mi ? Peki ne yiyeceksin orada ? Yiyecek bir şeyler bulmayı bile beceremezsin ki sen .
- Bir seyler bulurum George... Kimse de beni bulup canımı yakamaz sonra orada bir de bir fare bulursam yanıma alırım onu da. İşte orada kimse onu benden alamaz."