Esther

Esther
@Estherrr
Bir gün karanlığın olmadığı bir yerde buluşacağız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de bu kahrolası dünyada herkes birbirinden korkmaya başladı."
Sayfa 44·Kitabı okudu
İnsan, başkalarının yaptıkları namussuzlukları anlatarak, namuslu olduğuna inanıyor. Gustave Flaubert
Lennie :((
"-Geoge istersen gideyim ben yanından, yalnız bırakayım seni ? -Nereye gidebilirsin ki sen ? -Giderim bir yerlere.Şuradaki tepelere gidebilirim.Orada bir yerde bir mağara bulurum belki. -Gerçekten mi ? Peki ne yiyeceksin orada ? Yiyecek bir şeyler bulmayı bile beceremezsin ki sen . - Bir seyler bulurum George... Kimse de beni bulup canımı yakamaz sonra orada bir de bir fare bulursam yanıma alırım onu da. İşte orada kimse onu benden alamaz."
Sayfa 18·Kitabı okudu
"Biz onlara benzemeyiz! Peki neden ? Çünkü... Sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında ,bu yüzden işte..."
Sayfa 20·Kitabı okudu