Esther

Esther
@Estherrr
Bir gün karanlığın olmadığı bir yerde buluşacağız.
"Bense ,kötü yürekliliğin ve kötülüğün sınırı olabileceğine güvenmiyorum."
Sayfa 150·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Göz belki de insan bedeninin içinde hala bir ruh barındıran tek kısımdır ve gözler yitirildiğinde..."
Sayfa 140·Kitabı okudu
"Korku insanın gözünü kör eder, dedi."
Sayfa 136·Kitabı okudu
"Ama dünyanın hali böyleydi, gerçeğin amacına ulaşması için çoğu kez yalanlarla maskelenmesi gerekiyordu..."
Sayfa 131·Kitabı okudu
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu dünya birine kalacak olsaydı Süleyman'a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı nemrut tutar alırdı, çıkmadık canlara derman bulurdu . Lokman Hekim ölmedi mi? bu yüzden hiç korkmadık biz, umudumuz hep Allah'tandı. derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! nasıl olsa düşmeyecek misin? öyle oldu, olacak. bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak. İlhan Dilek