Esther

Esther
@Estherrr
Bir gün karanlığın olmadığı bir yerde buluşacağız.
"Herkesin bildiği gibi,kötülük daima en kolay yapılan şeydir."
Sayfa 93·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Üzüntü ile sevinç su ile yağ gibi değildir , birbirine karışabilir."
Sayfa 69·Kitabı okudu
"...hiç olmazsa dünyada biraz adalet kalmış hala."
Sayfa 55·Kitabı okudu
"Zayıflığımızı belli etmek istemediğimizde , iyiyim, deyip geçiştiririz ya öyle söylemişti ,hatta ölecek durumda olsak bile iyiyim deriz kabaca buna yiğitliğe bok sürdürmemek denir."
Sayfa 40·Kitabı okudu
"Herkes bilir ki , mükemmelliğe giden yol taşlıdır ve erdem de bu yolda her zaman engellerle karşılaşır,günahı ve kötülüğüyse şans öylesine destekler ki..."
Sayfa 33·Kitabı okudu