Sınıra varıp da bir ayağımız yerde diğeri köprüde olunca özgür mü sayılıyorduk yoksa asker mi?... Peki, köprünün altından akan su savaştan mı yoksa barıştan mı yanaydı?...
"Hak mı? Hakmış! Hak hukuk mu kalmış bu dünyada? Esamesi okunmuyor artık, katlettiler. Herkesin hakları vardır tabii ama onların da elinde iktidar var ki bu da hepsine bedel."