Etanerc

Etanerc
@Etc55
Kendi günahınızdan korkmayın,hatta günahınızın bilincinde olsanız bile korkmayın, sadece pişmanlık duyarsınız,ama Tanrı'ya şart koşmayın. Tekrar söylüyorum kibirli olmayın.
Reklam
Ahlâksızlık etmeyi seviyordum, ahlâksızlığın verdiği utancı da. Acımasızlığı seviyordum:Ben bir tahtakurusu, kötü bir böcek değil miyim? Dedim ya, ben bir Karamazov'um!
Akla rezillik olarak görünen bir şeyi yürek tam bir güzellik sayıyor
Çünkü artık uçuruma yuvarlanıp düşüyorsam eğer, şöyle tepetaklak, başım aşağıda, ayaklarım yukarıda düşerim ve hatta böyle küçültücü bir durumda düşmekten memnun bile olurum ve bunu kendim için güzel bir şey sayarım.
Düşünürken, cümle haline getirmeden önce, insan, çok karmaşık ve birbirine nasıl bağlandığı belirsiz uzun cümlelerle düşünüyor.