Çok uzun zamandır okumak istediğim ama nedense bugüne kadar ertelediğim bir kitaptı. Maalesef çoğumuzun ismini duymadığı bu kadın yazarımıza umarım siz de bir şans verir ve o güzel kaleminden istifade edersiniz. Tarih, vatan sevgisi ve tabi ki aşk, hepsi harmanlanmış ve bu güzel eser ortaya çıkmış. Uzun yorumlar yapmayı beceremiyorum. İyi ki okumuşum dediğim kitaplardan.