Acı çekmeyi anlayabilmem mümkün değil. Acı çekmek kötüdür, çirkindir, karanlıktır. Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamının renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan be kadar az bahsetsek, o kadar iyi.