Ethan

Acı çekmeyi anlayabilmem mümkün değil. Acı çekmek kötüdür, çirkindir, karanlıktır. Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamının renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan be kadar az bahsetsek, o kadar iyi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Ethan
Bu dünya, bu yaşam acı çekme yeridir. Bu hayat acıdan oluşur. Ve yapılacak en mantıklı şey acıya sempati duymak, acıyı sevmektir ama aynı zamanda yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna da sempati duymalı, sevmeliyiz. Bu şekilde hayatı yaşanılabilir bir yer yaparız.