Eminim seveni çok fazladır fakat ben bütünleşemedim bu kitap ile. Aksiyon sever bi yapınız var ise sizi biraz sıkabilir. Aksiyon haricinde genel olarak güzel bir kitap.
İlk sayfadan itibaren kendinizi bir maceranın içinde buluyorsunuz ve bir an önce sonraki sayfaya geçmek istiyorsunuz. Jack' in verdiği mücadele gerçekten inanılmaz. Bazı bölümlerinde sinirlenip kitabın içine girip kendinizi mekiğe koyup istasyona gitmeyi ve mücadeleye katılmayı istiyorsunuz. Sonunu söylemicem yanlız insanı duygulandıran bir son olmuş...