Mükemmel bir kitap. Çalıkuşun'dan sonra en iyi okuduğum aşk kitabı. Kitap görüntü olarak ne kadar tarih kitabı gibi dursa da genellikle aşk işlenmiş durumda. Hiç beklemediğim bir sonla karşı karşıya kaldım. Bunların yanı sıra okunulmaya değer bir kitap.