Gerçekten beni ters köşe yapan bir kitap. Her Chapter’da yazarın olay akışını mükemmel anlatışını tebrik ediyorum. Çok fazla karakter var. İsimlerin kimler olduğunu bilerek okursanız çok daha canlı bir şekilde okursunuz.. Kitabın sonu çarpıcıydı ve sayfalar aktı resmen. Bu kitap bana şu cümlenin doğruluğunu bir kez daha hatırlattı. “ en kötü demokrasi en iyi darbeden iyidir.”