عليناl

عليناl
@Evanescencee
•Yüreğini kolla Aureliano, ölmeden çürüyorsun..
Sevgi dedikleri bu iç karışıklığı, bu özlem mi yoksa?
Reklam
Bazen elimde bir kitap bir sıraya otururum. Ama rahat bırakmazlar. Ne çok delikanlı vardır burda bilseniz. Laf atarlar. O zaman insana dünyada en kötü şey kadın yaratılmakmış gibi gelir.
“Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu. Sevmek! Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dili konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?”
-Neden bu kadar kötümsersin? -Sen neden değilsin? Çevrene bakmıyor musun?
Bir gün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim.
Reklam