عليناl

عليناl
@Evanescencee
•Yüreğini kolla Aureliano, ölmeden çürüyorsun..
Şüphe yok ki yaşlı kadının o şefkatli bakışları küçük kıza, verdiği ilaçtan daha tesirliydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zavallı çocuklar! Sizin o mini mini elleriniz birkaç asırdan beri insanlığın altında inlediği esaret zincirlerini kırmak için değil, belki kendiniz gibi küçük kuşları, güzel çiçekleri okşamak içindir.
Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan son kuvvetin bir feryadıdır. Ağlayamadığımız zamanlar bizde o gücün de mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine kaim olan acılı bir sükûnet en şiddetli acıların hasıl ettiği gözyaşlarından bile daha yakıcıdır.
“Kızım, yeryüzündeki kelebeklere uçmak için çiçekten kanat veren Cenab-ı hak seni daima onların elinde bırakır mı?”

عليناl

, bir kitap okudu
Puan vermedi·170 syf.·
2024 10. kitabı
Uruhiko
8.6/10 · 245 okunma