İlk kez aşk mangası okumak istemiştim ama okuduğum en kötü manga. Çizimleri iyi olsa da, bi konuyu bu kadar kötü, boş ve kafa karışıklığı yaratacak şekilde anlatmamalıydılar. Verdiğim paraya ve zamana yazık…
Şu ana kadar okuduğum en güzel kitap olabilir. Kitap, beklentimin o kadar üstündeydi ki… Bu kitap için yazacak iltifat bulamıyorum. Lütfen Lord Henry’e takılmayıp okuyun
Bu kitap aklımdaki gibi çıkmadığı için 3 puan. Yani konusu çok güzel de okurken beni bu kadar hayal kırıklığına uğratan başka bir kitap yoktur. Bu kitabı bitirdiğimde ki hayal kırıklığımı hatırlar dururum hala…