Nuray

Nuray
@Everythingoes
İnandığın yolda sapasağlam yürümen gerek
Azerbaycan
8 Eylül 1997
67 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Unutma yalnızlığına göre davranacak olursan seninle aynı yolun yolcusu bir kimseyle bir ilişkinin içine düşeceksin çünkü gerçekten kendi yalnızlığının içinde yaşayan kimseye çekici gelmeyeceksin. Onların çok altında kalmış olacaksın. Onlar en iyi ihtimalle sana sempati duyabilirler ama sevemezler seni. Tek başınalığının zirvesindeki bir kimse sadece kendisi de tek başına olan birisini çekici bulur. O yüzden ne zaman yalnızlığın doğrultusunda hareket edersen aynı türden insanları bulacaksın; bir yerdeki kendi yansımanı bulacaksın. İki dilenci buluşacak, iki perişan kişi buluşacak. Ve hatırla; iki mutsuz insan buluştuğunda bu basit bir toplama işlemi değildir, bir çarpım işlemidir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlar mutsuz olduğunda ölüm özgürlük gibi gözükür
Zevk hayvanidir, mutluluk insanidir, saadet ilahidir
Bir insan ızdırap çekiyorsa yardım et ama sempati duyma
Mutluluk yaratılacak bir şey değildir; mutluluk sadece görülebilecek bir şeydir...