Nuray

Nuray
@Everythingoes
İnandığın yolda sapasağlam yürümen gerek
Azerbaycan
8 Eylül 1997
67 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
"...niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Mutluluğun tek bir yolu vardır, o da irademizin gücünden üstün olan şeylere üzülmekten vazgeçmektir."
Bir amaç belirleyememek ve bir kısır döngü içinde dönüp durmak, insanlarda sinir bozukluklarına neden olur ve yaşamı zindana çevirir.
Unutmayalım ki, mutluluğu bulmanın tek yolu karşılık beklememek ve yalnızca vermeyi sevmektir.