Gücümü, aklımı, güzelliğimi veren sensin sandım, sırf sen de takdir ettin diye. Sanki seni tanımadan önce böyle değilmişim gibi. Sanki sen gidince böyle kalmamışım gibi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dengeli yaşamak nedir bilmem ben
Üzgünsrm
Ağlamam, çağlarım
Mutluysam
Gülümsemem ışıl ışıl parlarım
Öfkeliysem
Bağırmam, yakarım
Uçlarda yaşamanın güzelliği şu
Sevdiysem kanatlandırırım sevdiğimi
Belki de iyi değil bu yaptığım
Hep uçup giderler çünkü
Hele bir de kalbim kırıldıysa
Gör sen beni
Kederlenmem
Paramparça kalırım
Bugüne dek hissettiğim en güzel şeydin sen. Ve hayatım boyunca öyle kalacağına inanmıştım. Bunun ne kadar sınırlayıcı bir duygu olduğunu biliyor musun? Bu genç yaşımda hayatım boyunca tanıdığım en neşe veren insanı yaşadığımı sanmak.