yazarın maalesef ki tek romanı olan bu kitap her ne kadar aşk romanı olarak geçse de aşktan çok hastalıklı bir sevgiye, intikama, hırsa rastlıyoruz. Klasik aşk romanlarından bu yönüyle farklı olması beni çekti. Başları biraz karışık olsa da Heatchliff karakterinin intikam uğruna geri dönüşüyle asıl hikaye başlıyor okumanızı mutlaka tavsiye ederim.