Evin

Evin
@Evin_911
...ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Uyku onun için unutmak demekti; uyandığı her sabahı kederle karşılıyordu. Hayat onu kaygılandırıyor, sıkıyor, zaman ise eziyet gibi geliyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bitirdim ben... Koydum lavtamı kenara. Mor üçgüller arasında Gölgeler asılı durdukça Şakımak da sona erdi, şarkılar da. Bitirdim ben... Koydum lavtamı kenara. Eskiden bülbüller gibi erken, Çiy düşmüş çalılarda öterken, Kestim artık sesimi. Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi. Dudağımda ezgiler bitti, Öttügüm zamanlar geçip gitti. Bitirdim ben. Koydum lavtamı kenara.
Şiir
"En ağır silleleri vursa da kader, Ezilir belki ama eğilmez başım."
Kendim dışında kimse bana inanmıyor Gertrude.
Hayatta her şey kötüye gidebilir, aşk hariç. Yeterki bitkin düşen, bocalayıp tökezleyen zayıf iradeli biri olmasın, aşk hiçbir zaman yolunu şaşırmaz.