Evin Çelik

Evin Çelik
@Evnclkk
“Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle mutsuzum ki öyle kızgınım ki… ve sebebini bilmiyorum. Kilo alıyormuşum gibi geliyor. Kendimi şişman hissediyorum. Bir sürü şeyi içime atıyormuşum gibime geliyor ama nedir bilmiyorum.
Ve mildred ölürse ağlamayacağına emin olduğunu düşündüğünü hatırladı. Çünkü bu bilmediği birinin, sokaktaki bir yüzün, gazetedeki bir fotoğrafta yer alan görüntünün ölümü olacaktı ve bu ansızın öyle yanlıştı ki montag ağlamaya başlamıştı, ölüm sebebiyle değil ölüme ağlamama düşüncesi sebebiyle ağlamıştı.
Ama tanıdığım herkes ya bağırıyor ya ortalıkta çılgınca dans ediyor ya da birbirini dövüyor. Bugünlerde insanların birbirini nasıl incittiğini fark ediyor musun?

Evin Çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·102 syf.·
70 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2026 17:27
·
2026 2. kitabı
John Steinbeck
8.1/10 · 49,9bin okunma