Her ne kadar yazarı sevmesem de sefiler eseri bir başyapıt! Okuduğum ilk klâsiklerden olur.
Kitap da bir iki yerde ters köşe oldu yani beklemiyordum. Adamın bir ekmek uğruna çektikleri... Hem inişleri hem de çıkışları oldu bu da bir nevi ders oldu bana eğer hala okumadıysanız büyük bir kaybınız olur...