Sude Kayış

Okuduğum en haklı şey
"Eğer bir araya gelmenin bedeli buysa ve ben herhangi bir insanla aynı gezegende yaşamak istiyorsam, Allah belamı versin! Eğer ötekiler yalnızca bizi yok ederek hayatta kalabileceklerse, o zaman onların hayatta kalmasını niçin isteyelim ki? Kendini yok etme kavramını hiçbir şey haklı gösteremez, Hiçbir şey onlara, insanların kurban durumuna düşürme hakkım da vermez. En iyileri yok etmek hiçbir ahlâka sığmaz. Hiç kimse iyi olduğu için cezalandırılamaz. Kimse yeteneği yüzünden cezalandırılamaz. Eğer öylesi doğru olacaksa, birbirimizi katletmeye başlayalım, çünkü bu durum, dünyada doğru diye, hak diye hiçbir şeyin olmadığı anlamına gelir."
Sayfa 108·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey değiştikten sonra, bir yüz nasıl değişmeden kalabilirdi?
1000Kitap
Neden acıların en büyüklerini, acının kaçınılmazlığını kabul etmeyenler çekiyordu?
Felsefe
Yalnızca bu öfkenin içinde, haksızlığa karşı bir çığlığın varlığını hissediyordu.
Edebiyat
Bende bendee
Acele ediyorlar, ama korktuklan için. Onları güden şey amaç değil, korku.Hiçbir yere gitmiyorlar. Yalnızca kaçıyorlar. Neden kaçıp kurtulmak istediklerini de bildiklerini pek sanmıyorum. Birbirlerine bakmıyorlar.Geçerken birine değince irkiliyorlar. Çok fazla gülümsüyorlar, ama çirkin bir gülümseme biçimi. Neşe değil, yalvarma gibi. Dünyaya neler oluyor, anlayamıyorum.
Edebiyat