Umut Bülbül

Acı çekiyorum, endişeliyim, üzgünüm, kederliyim deyip duruyorum ama bunlar ne anlama geliyor ki? Ne hissettiğimi açık açık söylesem öleceğim sanki. Ne hissettiğimi tam olarak biliyorum ama onu açıklayabilecek ne bir isim ne de bir sıfat bulamıyorum.