İki çakmağım var : birisinin gazı bitmiş ama hala çakıyor; ötekinin taşı bitmiş ama hala gaz var : çakanıyla gazı olanı yakıyor; sigaramı öyle yakıyorum - hep bir ayarlama ve uyarlama değil mi ki zaten, yaşam?…
Şimdi dışarı çıksam, yeniden işitebilir miyim
Aldırmaz seslerini, o neşe dolu şarkılarını
Eskilerden taşınmış coşkuya dayanabilir miyim
Tutabilir miyim geçmiş günlerin yankılarını?