Tamam yaşamak pek iç açıcı değil şu zaman burkuldun.
Ama kabul et, sen de fark ettin yağmurun nasıl büyüdüğünü yutkundun.
İsterdim bir yağmurdan artakalan koku şu şarkıya sığsın.
Şimdi sana sigaramdan yüz bularak soruyorum, nasılsın?
Ben fena değilim sadece biraz laçka...
Elimden gelen yok hastane kapısında eline şiirler tutuşturmaktan başka.
Bir de geceleri uyku tutmuyor, sabahı zor ediyorum.
Ulan bu öfke denen illet var ya, dişlerimi sıkıyorum.
Bazısı beyhude diklenir şu dünyaya hah, ne diyeyim?
Kızıyorsun evet biliyorum ama işte ben onlardan biriyim.
Olsun be, tutun yıkılma sakın hep ayakta kal, diren..!
Ben mesela oturup sana böyle bir mektup yazdım ismi "kangren".