Mavi

Mavi
@EyleMavi
#Galatasaray1905∞ Perfect imperfections
Öğrenci
vyy
24 Ekim 2003
26 okur puanı
Ekim 2023 tarihinde katıldı
... gelmeyecek birini beklemektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kitaptaki karakterlerin bu kadar mükemmel olması üzücü. Okurken o karakterlerle arkadaş gibi oluyoruz, Sonra kafamızı kaldırıp etrafa bakınca yıkılıyoruz."
Bazı şeyler hâlâ mümkün, Lakin mühim değil . Geçti artık, vazgeçtik... Biri vardı , kendini yok etti
Neden?
İnsan çok sevdiği halde neden her defasında terk edilir. Ve beklenenler, neden hep vazgeçtikten sonra gelir ...
“Öyle anlar olur ki, hiçbir şey olmamış gibi gülümseyerek yoluna devam eder insan. Buna pes etmek değil; olgunlaşmak denilir.” T. S. Eliot