Mavi

Mavi
@EyleMavi
#Galatasaray1905∞ Perfect imperfections
Öğrenci
vyy
24 Ekim 2003
26 okur puanı
Ekim 2023 tarihinde katıldı
Çok güzel bir yazı...
Gönül yorgunluğu ne, biliyor musun? Kırk cümle kuruyorsun, ağzını açmadan vazgeçiyorsun. İncinme değil bu, insana olan inancını yitirme. Yaranı evde bırakıp çıkıyorsun sokağa. yüzün de tebessüm. etrafın çok kalabalık sen yalnızsın omuzundaki yükten yüreğindeki kırgınlıktan hasretinden özleminden habersiz herkes yabancı Hiçbir şeye öfke duymuyorsun. sadece kırgınsın Neden bilmiyorum. ama insan insanı hep eksik bırakıyor ve sadece sevdiklerimiz parçalıyor yüreklerimizi sevdiğini söylerken geride de çok şey eksik kalıyo işte....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... gelmeyecek birini beklemektir.
"Kitaptaki karakterlerin bu kadar mükemmel olması üzücü. Okurken o karakterlerle arkadaş gibi oluyoruz, Sonra kafamızı kaldırıp etrafa bakınca yıkılıyoruz."
Bazı şeyler hâlâ mümkün, Lakin mühim değil . Geçti artık, vazgeçtik... Biri vardı , kendini yok etti
Neden?
İnsan çok sevdiği halde neden her defasında terk edilir. Ve beklenenler, neden hep vazgeçtikten sonra gelir ...