“Ölümün kıyısına
gelmiştim. Ölümün kıyısı, ölümün kendisinden daha
feci bir şeydir, bunu yaşayarak öğrendim. Bağlanmalar yüzünden
aklımı kaçırmanın kıyısında dolaşmıştım uzun süre.
içime karanlık yerleşmişti: Bir türlü söküp atamadığım, kusamadığım,
çıkaramadıtım bir koyu karanlık.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Başımdan geçenleri,
benden daha ilginç buluyor. içimdeki derin ve köklü
karanlığın farkında değil. Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız.
Konuşmak, canlı yaratıklar arasındaki en etkisiz
iletişim aracı. “
“Arkasında bu kadar samimi bir hicran ile ağlayacak bir insan bırakmak dünyada kendinden bir parça bırakmak demektir. Şu halde ölüm bile insan için ancak bir yarım felakettir.”