Hiç kimse bir başkasının yarasını saramaz.
Herkes kendi acısının içinde büyür.
Ve ben artık biliyorum,
Sevgi bir sığınak değilmiş…
Bazen insanın en çok kaybolduğu yermiş.”
“Sana inanmıştım…
Sözlerine değil, susuşlarına;
Gözlerine değil, içimde bıraktığın hisse.
Ama insan bir gün anlıyor;
En derin yarayı açan şey,
Karşındakinin yalanı değil,
Senin ona yüklediğin anlammış.”
Burada bir tutam sabır var. Kendiminkinden kopardım bir parça, (bende çok boldur) lazım oldukça ya sabır ya sabır, dokunursun.
Burada güzel çaylar var. Bu aralar senin için çok önemli. Bitki çayları, kış çayları, şuruplar, kompostolar. Demlersin, maksat midene dostluk olsun.
Şuraya Youtube'dan müzikler, Bach dinle filan, koydum. Ama müzik konusunda sen benden daha iyisin, koklayıp buluyorsun.
Buraya bir silkintiotu koydum. Kırk dert bir arada canına yandığım, kırkına birden deva olsun.