Wattpad'in basılmış en iyi kitaplarından diyebilirim. Yazarın başarısı kesinlikle göz ardı edilemez. Ediz Çağıran her ne kadar bir hayal ürünü olsa da, gerçekten sağlam bir karakter. Rahatsız edici olan,bazı kitlelerin imza günlerinde "Ediğğz kocağgmm!" diye dolaşmaları.
Beğendiğim,sonunda ağladığım nadir kitaplardandı. Annemin kutsalı... kesinlikle okunması gereken bir kitap. Nedensizce Yosun'un Özgür'ü bu kadar çok sevmesini okumak hoşuma gidiyor.