Eylül Yatkın

Eylül Yatkın
@Eyll0301
Özgürlüğü ve Demokrasiyi çizmek Balıkçıları çiz balıkçıları Geceyi de çiz doğacak günü de Yoksulluğu çiz çaresini de Geleceği de çiz geleceği de
Ortamdaki kişileri bunaltan insanlar kapatılsın abi ya
Yalnızlık insanın başına gelecek ben köyü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor...
Sayfa 103·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bak işte bu dizelerde kendimi bulmuştum.
Ben hep yeni bir şeyler istiyorum... Şimdi ile yetinmeyi bilmiyorum... Terlediğimde üşümek istiyorum. Üşüdüğümde terlemek istiyorum. Yalnız kaldığımda biriyle birlikte olmak istiyorum. Biriyle birlikte olduğumda yalnız kalmak istiyorum.
Sayfa 94·Kitabı okudu
"Yalnızlıktan şikâyet etmek iyiye işaret değildir, ben hayatımda sadece kalabalıktan şikâyet ettim."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Sayfa 53·Kitabı okudu