Dikkatli bakarsan, mucizenin şaşılacak bir tarafı yoktu esasında. Hayat bir mucizeydi zaten. Geldiği gibi olduğu gibi kabul edecek debelenmeyecektin. Deliler deli değildi, mucizelere gözünü kapatıp '' Ben görmüyorum demekki mucize falan yok.'' diyen akıllılar deliydi.
Haklıydı. kabrin dünyası tekti. Sadece sükut, barış ve huzur vardı o dünyada ve ölüler birbirini rahatsız etmez, birbirlerinin huzurunu bozmazlardı. Neden bozsunlar; sınıf yoktu, ast yoktu, üst yoktu, avam yoktu, kaymak tabaka yoktu...