Aynanın yansımasında seni seyrederken,
Kulaklarının arkasından savrulan saçını,
Rüzgar kokunu taşıyıp bana getirişini,
Sessizce, hemen arkanda durup seyrettim.
Dağları dalıp giden bakışlarını,
Yerde açmış küçücük çiçekleri arayan gözlerini,
Özgür bir çocuk gibi dalıp gittiğin o yeşilliklere bakışını,
Arada bir iç çekişini,
Sevdiğin şarkılar da sesini açıp başka diyarlara gidişini,
Ellerinle rüzgara meydan okuyuşunu,
Saçlarını hiç korkmadan rüzgara bırakışını.
Kaçırmadım hiçbir anını..
Camdan rüzgar sert sert esiyordu,
Hava da soğuktu üstelik,
Başını Camdan her uzattışında hasta olursun demek istedim.
Hatta kendi kendime zaten hasta iyice kötü olacak yaaa..
Diye diye söylendim içten içe.
Ama gözlerindeki o özgürlüğü görünce sustum.
Çünkü böylesine güzel dalıp giden bir ruhu durdurmaya kıyamadım.
Her geçen gün kalbimin biraz daha senle dolduğunu hissediyorum.
Yanında olup ellerini sımsıkı tutarak seni izlemek başka güzel,
Sessizce hemen yanı başında varlığını hissederek bakmak başka güzel.
Her yanım sen dolu,
İliklerime kadar sen işlemişin.
Aldığım her nefeste sen,
Geçen her dakikam da biraz daha sen,
Yutkunduğum her anda bile adın gizli içimde.
Hayatı artık senin gözlerinden izlemeyi seviyorum.