Beni güzel hatırla!
bunlar son satırlar...
farz et ki bir rüzgardım, esip geçtim hayatından
ya da bir yağmur sel oldum sokağında
sonra toprak çekti suyu...
kaybolup gittim, belki de rüya idim senin için.
uyandın ve ben bittim...
beni güzel hatırla!
çünkü; sevdim seni ben, her şeyini...
sana sırdaş oldum, dost oldum,
koynumda ağladın.
yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini,
beni üzdün, kınamadım.
alıştım vefasızlığa, el oldun aldırmadım...
beni güzel hatırla!
sayfalarca mektup bıraktım sana.
şiirler yazdım her gece, çoğunu okumadım.
sakladım günahını, sevabını içimde
sessizce gittim...
anlamadın.
beni güzel hatırla!
sana unutulmaz geceler bıraktım.
sana en yorgun sabahlar...
gülüşümü, gözlerimi, sonra sesimi bıraktım.
en güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka
söylenmemiş "merhabalar" sakladım her köşeye
vedalar bıraktım duraklarda
ne ararsan bir sevdanın içinde
fazlasıyla bıraktım ardımda.
beni güzel hatırla!
Aklı ve mantığı ele geçiren, aynı zamanda akla ve mantığa sığmayan bir duygunun içindeyim.Geriye bakarak gitmeye çalışıyorum.Kırık bir umut taşıyorum.Aklım sende kala kala SENDEN GİDİYORUM.İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum.Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hala rüzgardan medet umuyorum.