Biliyordum aslında, imkansız aşktı bizimkisi, ama hükmedemiyordum yüreğime.O yürek seni çok sevmişti.O yürek talandı, o yürek yangın yeriydi.Bir tek seni istiyordu o yürek...Bir tek seni!
Sırtlarımızda taşıdığımız kambur gibi sevdalarimizla, yaşamlarımızı ayrı ayrı sürdürmeye mahkum edildik.Gene de insan içindeki geveze sesi ve umutları susturamıyor bazen
Hiçbir zaman kızmadım sana...Ne yaparsan yap asla öfke duymadım içimde.Tümüyle haksız değildin.Kaçacak, sığınacak avuç içi kadar yer bırakmadılar sana.Çaresizdin...en az benim kadar.