Nasıl unutmuşum bir başkasını sevdiğini, dizesini de sana uyarlayamam.Bir başkasıyla evli olsan da, onu, beni sevdiğin kadar sevdiğine, sevebileceğine asla inanmadım.
Haksızlık etmek istemem, beni birebir anlatan şiirin birkaç dizesi sana uymuyor."Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni..."Hayır senin de beni çok ama çok sevdiğinden emindim.Hatta benden bir adım önde gittiğini, beni, benim seni çok sevdiğimden de çok sevdiğini düşündüğüm zamanlar oldu.Vazgeçebilecek kadar çok!Asla vazgeçmem demek bencil yüzüydü aşkın.Benim yaptığım da buydu galiba.Vazgeçebilmekse yürek isterdi ve zor olanı seçen sendin.
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar, evler, aramızdaki duvarlar gibi
Uyandım uyandım, hep seni düşündüm
Yalnız seni, yalnız senin gözlerini
......
Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor
Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini.....
Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın beni
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı
Beni bensiz bıraktın, beni sensiz bıraktın