Edibe Kayış

Edibe Kayış
@Eylulllgibi
“Bazen sevinirim, Sevinmek nedense hep yedi yaşında”
Türkçe Öğretmeni
9 Temmuz 1993
184 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
"Herkes bilsin, çok mutlu bir hayat yaşadım."
Sayfa 495·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatta en büyük yanlış, daha fazlasını isteyip mutlu olmaya çalışmakmış
Sayfa 373 - YKY·Kitabı okudu
"Çok talihsiz bir zamanda karşılaştık."
Sayfa 134·Kitabı okudu
Mutluluk,insanın sevdiği kişiye yakın olmasıdır yalnızca.
Sayfa 241 - YKY·Kitabı okudu
…hayat,aşk mutluluk, bunlar çok zor şeylerdi;herkes kendini korumak,bu ölümlü dünyada mutlu olmak için elinden geleni yapıyordu!
Sayfa 197 - YKY·Kitabı okudu