Bugünler de içinde bulunduğumuz koşullarda beni üzen ve insanlığımı sorgulayan kitaplar okumak istemiyorum. Zaten halet-i ruhiyem çok sağlıklı değil . Ancak okumadığım bazı klasikleri merak etmiyor da değilim. Bu yüzden Storytel de Okan Bayülgen'nin sesinden dinledim. Hikaye de kıskançlık, empati eksikliği ,hırs , fakirlik her şey var. Sonu yıkıcıydı. İnsanlığı yine sorgulamanıza neden olacak buruk bir hikaye.