"Büyük teyzem Fanny'nin bana söylediği bir şeyi anımsıyorum da. O zamanlar on altı yaşındaydım ve bunun çok aptalca bir görüş olduğunu düşünmüştüm."
"Ne demişti teyzeniz?" diye sordum.
"Ne derdi biliyor musunuz ? Gençler yaşlıların aptal olduğunu düşünürler yaşlılar ise gençlerin aptal olduğunu bilirler."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne kadar çok şey öğrenirsem, olup bitenleri bilmediğimi o kadar fark ediyorum."
Leto, "Ne güzel işte... Bilgeliğe giden yolu bulmuşsun." diye karşılık verdi.
Sayfa 274 - İthaki Yayınları Bilim Kurgu Serisi·Kitabı okudu