Eyüp Akşit

Eyüp Akşit
@Eyupaks
Dükkanın önünü kapatmayın gençler
Burada kitap severlerin alıntılarını severek okuyorum daha sonra beğeniyorum. Yaptığım beğenileri bir borç gibi hissederek geri dönmeyin güzel insanlar iyi ki varsınız 🌺
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönderi kullanım dışı
Oysa ne çok sevmiştim seni ben
Kedilerim kanaryalarım ve minik tavşanlarımla günaydınnnn
"Sevmek; İnsanları, vatanı, çocukları, kadını... Görmek; Fakirleri, acizi, garibanı, haksızlığı... Hissetmek; En derinden, en içten, en samimi duyguları... Umut etmek; İyiyi, güzeli, adaleti, hakça paylaşımı..." Sabahattin Ali
Alıntı