Eyüp Akşit

Eyüp Akşit
@Eyupaks
Dükkanın önünü kapatmayın gençler
Burada kitap severlerin alıntılarını severek okuyorum daha sonra beğeniyorum. Yaptığım beğenileri bir borç gibi hissederek geri dönmeyin güzel insanlar iyi ki varsınız 🌺
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönderi kullanım dışı
Oysa ne çok sevmiştim seni ben

Eyüp Akşit

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
2023 1. kitabı
Nevâl El-Seddavi
8.3/10 · 26,4bin okunma
yaşamımız boyunca bizi köleleştiren isteklerimiz, umutlarımız, korkularımızdır.