Rüya görmekten korkuyorum.
Neden mi?
Çünkü ne görürsem gerçekleşiyor ve ben güzel şeyler görmüyorum.
Rüya görmemek için her akşam canım çıkana kadar koşuyorum, koşuyorum ki çok yorulup rüya göremiyecek kadar uykuya dalmak istiyorum tabi bu koşunun birde sabahı var her uyandığımda canımın acısı tarif edilemez.
Peki sizce ben bu rüyaları görmemek için başka nasıl bir yol izleyebilirim
Ve artık koşmak da bir işe yaramıyor sanırım rüyalarım koşuya bağışıklık kazandı. :((